Pers

Brusselse werkzoekenden leren Nederlands met Vincent Kompany en Abdel en Vrai

Na de succesvolle taalcampagne van vorig jaar, lanceert Actiris een nieuwe campagne met Vincent Kompany en Abdel en Vrai om Nederlands te promoten bij Brusselse werkzoekenden. 

In oktober 2017 zetten Actiris en VDAB Brussel de campagne japprendsleflamandavecVincent met Vincent Kompany op poten. Het resultaat: vier keer meer Brusselaars vonden hun weg naar een beroepstraject bij de VDAB dan voordien. Dit jaar zet de Rode Duivel zich samen met Youtube-fenomeen Abdel en Vrai opnieuw in om Nederlands te promoten bij Brusselse werkzoekenden. 

Met deze tweede campagne wil Actiris aan de Brusselaars duidelijk maken welke oplossingen er allemaal zijn voor iemand die zijn of haar talenkennis wil verbeteren. Wie graag zijn of haar oplossing wil vinden, kan surfen naar www.japprendsleflamandavecvincent.brussels en weet na het beantwoorden van 6 korte vragen welke oplossing het best bij hem of haar past. Bovendien maak je kans op een les Nederlands door Vincent Kompany en Abdel en Vrai. 

Meer info kan u hier vinden.